Teamlead Change coördinator

Vast
Utrecht
Geplaatst 3 jaar geleden

Mijn klant is een Cloud Platform provider, en is een gerenommeerde naam in de zorgsector, uniek in haar dienstverlening! De PaaS (Platform as a Service) is technisch dan ook van hoge kwaliteit. Het bedrijf kenmerkt zich als zeer informeel, korte lijnen en staat bekend om haar technisch hoge niveau. Het gaat om een vaste baan bij een voor de verandering eens geen detacheerder of zzp club, maar een ICT-organisatie die haar sporen heeft verdiend! Door het grote aantal klanten heb je de afwisseling die je gewend bent bij detachering maar niet de nadelen.

Wat ga je doen:

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het effectief aansturen van een team teneinde de  organisatiedoelstellingen te realiseren en de kwaliteit van de dienstverlening te optimaliseren.  Je monitort en rapporteert over het proces. Daarnaast voer je trendanalyses uit en initieer je problems. Je werkt nauw samen met de Kwalitieitsmanager en andere procesmanagers. Je rapporteert aan de Manager Service Improvements.

Taakinhoud:

  • Coördineren incidentproces;.
  • Toezien op het correct uitvoeren van het proces en procedure;
  • Opstellen van KPI’s en OLA’s;
  • Bewaken (K)PI’s;
  • Wekelijks en maandelijks rapportages maken;
  • Gevraagd en ongevraagd advies en verbetervoorstellen doen aan proceseigenaar;
  • Procesmatig aanspreekpunt zijn voor de teamleads;
  • Regelmatig overgelegen met de proceseigenaren en coördinatoren;
  • Het nemen van regie bij major verstoringen;
  • Het zorgdragen van communicatie rondom grote verstoringen;
  • Het opstellen van een post incident report na grote verstoringen;
  • Trendanalyses uitvoeren;
  • Initiëren van problems;
  • Wekelijkse incidentgesprekken met klanten;
  • Wekelijkse rapportage over incidenten aan klanten.

Intressante rol voor jou?  Mister Jobs verteld je graag meer!

Solliciteer online

Een geldig telefoonnummer is vereist.
Een geldig e-mailadres is verplicht.